29. 10. 2020 | Prodej nemovitostí a klientské služby v rámci opatření Covid-19
Jménem společnosti SATPO nám dovolte vás informovat, jak nyní fungují naše služby poskytované klientům. Naše společnost v souvislosti s virem Covid-19 přijala řadu preventivních opatření, aby nedošlo k narušení poskytovaných služeb našim klientům a obchodním partnerům.
Rádi bychom vás ujistili, že náš profesionální tým poskytuje i nadále kvalitní realitní služby spojené s prodejem našich nemovitostí včetně poradenství a zprostředkování prodeje nebo pronájmu. Díky modernímu technickému vybavení funguje naše společnost i obchodní centrum v plném rozsahu, využíváme vzdálená pracovní zařízení, flexibilní hodiny a rotační práce. Všichni zaměstnanci jsou dosažitelní jako obvykle, telefonicky a e-mailem, schůzky se převážně konají prostřednictvím konferenčního hovoru nebo videokonference.
Prodejní centrum společnosti SATPO je nyní otevřeno v klasickou otevírací dobu, splňuje nejvyšší hygienická opatření, recepce i prodejní poradci jsou vybaveni ochrannými prostředky a při osobním setkání respektují odstup dva metry od klienta. V rámci prohlídky či osobního setkání doporučujeme přijít v maximálním počtu dvou osob a bez dětí. Po prohlídce či osobním setkání nabízíme dezinfekční prostředky pro ruce. Kompletní prezentaci a cenovou nabídku předmětné nemovitosti předáváme klientovi v dárkové tašce.
V případě zájmu o jakoukoli nemovitost z naší nabídky bude vždy klientovi zaslána prodejním poradcem detailní prezentace, cenová nabídka a veškeré dotazy mohou být zodpovězeny telefonicky či prostřednictvím mailu. V případě zájmu o prohlídku či setkání nabízíme:
- u bytů k okamžitému nastěhování – osobní prohlídka či videokonferenční hovor dle preferencí klienta (Teams, Skype, Zoom)
- u pronajatých bytů určených k prodeji – osobní setkání či videokonferenční hovor s detailní prezentací nabídky dle preferencí klienta (Teams, Skype, Zoom), v případě zájmu o koupi zajistíme osobní prohlídku či videokonferenční hovor dle preferencí klienta
- u komerčních nemovitostí určených k pronájmu - osobní prohlídka či vediekonferenční hovor dle preferencí klienta (Teams, Skype, Zoom)
V případě, že je nutné zajistit podpis smlouvy či jakéhokoli dokumentu, nabízíme vyslání kurýra, který vše potřebné vyzvedne a zařídí. Je v našem zájmu poskytnout maximální komfort každému z klientů a omezit mezilidský kontakt na minimum.
Děkujeme za vaši důvěru a porozumění, prodejní tým SATPO